8 Kasım 2013 Cuma

Lavaş Pizza


     Aklımın bir köşesinde hep blogum olsa da bir türlü yeni bir tarif ekleyemedim. Bu aralar genelde intagramda fotoğraflarımı paylaşıyorum:) Sağolsun takipçilerim yeni tarif eklemem konusunda beni uyarınca farkettim ki yine arayı açmışım. En kolayından pratik bir aperatifle karşınızdayım. Gittiğim bir cafe de yedim ilk olarak. Ertesi gün hemen yaptım. Yapımı on dakika pişmesi beş dakika. Kahvaltı sofraları için ideal.

Malzemeler:

-1 adet lavaş
-1 tatlı kaşığı domates salçası
-1 adet orta boy domates
-1 adet sivri biber
-Rendelenmiş kaşar peyniri
Yapılışı:

     Lavaşın üstüne salçayı sürün.Domates ve biberi küçük küçük doğrayın. Üstüne malzemeleri yerleştirin. En üstte de kaşar peyniri serpip fırına sürün. Yalnız fırının derecesini düşük tutun. Çünkü çok çabuk pişiyor. Lavaş pizzanız hazır, bukadar kolay.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder