31 Aralık 2013 Salı

Mutlu,Sağlıklı,Keyifli Seneler


    2013’ün bu son paylaşımında uzun bir süre ekrana öylece baktım durdum. Ne yazayım nerden başlayayım biledim. Bu yıl bir kez daha zamanın nasıl bu kadar hızla akıp gittiğine şaştım kaldım. Genel olarak Allaha hamd olsun benim açımdan güzel bir yıldı. Sağlık olduktan, sevdiklerimiz yanımızda olduktan sonra yaşamdan keyif almaya bakmalı.
  
  Utanarak yazıyorum, blogumla çok fazla ilgilenemedim. Artık herhangi bir bahanenin ardına sığınmayacağım. İlgilenemesem de, sık sık tarif paylaşamasam da blogumu çok seviyorum. Benim tarif defterim blogum. 2014 için kendime hiç hedef belirlemedim. Ama daha fazla blogta paylaşımlarda bulunmaya çalışacağımJ)

Bunu okuyan kişi seni tanımıyorum. Nerde, ne yapıyorsun, hayat görüşün, yaşam tarzın nedir bilmiyorum.  
Umarım hepimiz için sağlıkla, huzurla, mutlulukla geçireceğimiz yıllarımız olur. Kendinize değer verin, sevdiklerinizin kıymetini bilin, sevdiğinizi söylemekten çekinmeyin ve ertelemeyin. Acısıyla, tatlısıyla, kederiyle, mutluluğuyla bir şekilde hayat akıp gidiyor. Her günden keyif almaya bakın. Sizden değerli kimse yok, bunu hiç unutmayın. Mutlu seneler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder