16 Aralık 2012 Pazar

Akşam Yemeği

     Özenerek hazırlandığım, çok sevdiğim arkadaşlarımı ağırladığım sofram. Sanırım üç ay kadar önceydi. Bir türlü vakit bulupta paylaşamadım. Normalde menüyü oluştururken çok düşünürüm, açıkcası bu sefer çok fazla düşünmedim, çünkü gelen arkadaşlarım yemek seçen insanlar değil o yüzden bende kendi damak tadıma uygun yemekler yaptım.Şimdi yazarken farkettim ki yoğurt ağırlıklı bir menü oluşturmuşum:)

 -Yoğurtlu Çorba
-Ispanaklı Pastırmalı Krep
-Mantı
-İç Pilav
-Fırında Tavuk Bonfile
-Közlenmiş Kırmızı Biber Sarma
-Havuçlu, Kabaklı, Biberli Jülyen Salata
-Erişteli Tavuk Salatası
-Cevizli Kırmızı Lahana Salatası
-Paneli Patlıcan
-Meyveli Sütlü Tatlı
-Tulumba Tatlısı
 
     Arkadaşım önceden tembihledi, özel bir sofra olsun, öyle iki üç çeşitle geçiştirme dedi, söz dinledim:) Sürpriz yapıp menü kartları oluşturdum. Herkesin tabağının yanına koydum. Bütün yemek boyunca bu aramızda espri konusu oldu.
     Kaneviçe runnerımı hazırlayan , birlikte peçete halkalarını yaptığım Sevda ablaya da çok teşekkür ediyorum.Harikasın:)
Not: Dikkatli takipçilerimin bıçağın keskin tarafının yanlış yönde olduğunu söyleyeceklerini bildiğimden yazıyorum evet biliyorum ama bıçağın markası çok büyük bir şekilde yazdığı için her zaman bıçağı bu şekilde koyuyorum

1 yorum:

  1. Lezizz ve şık görünüyor :) harika bir masa..Ellerine ve emeğine sağlık ;)

    YanıtlaSil