7 Haziran 2013 Cuma

Meksika Fasulyesi Salatası


     Blogum benim hobim. Tamamen amatörce , severek yaptığım tariflerimi paylaştığım, kimi zaman ihmal ettiğim, ruh halime göre şekillenen kafamı dağıttığım sığınağım. Öyle zamanlarım oluyor ki içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor, blogumla ilgilenemiyorum bile. Ama aklımın bir köşesinde hep duruyor. Blogtan tarif alınıp yemekler yapıldığını duyduğumda ise çok mutlu oluyorum. En çok ilgiyi paylaştığım sofralar görüyor. Özellikle sofrada gözüken lezzetlerin tarifi soruluyor.Bu kadar uzun açıklama yapma sebebine gelince, bazı takipçilerimin benden çok farklı yemekler yapmamı beklemesi. Tekrar söylüyorum, Hiçbir iddaam yok. Evde ne pişiyorsa, blogta da onu göreceksiniz.))

     Gelelim, bu harika salatanın tarifine. Öncelikle belirteyim, yapımı çok kolay. Severek yaptığım ve yediğim, mutlaka tarifi istenen bir salata. Hatta bir keresinde kalabalık misafirlerim vardı. Salata okadar beğenilip yendi ki ben bir kaşık bile yiyememiştim, bana kalmamıştı:))

Malzemeler:

-Bir kutu meksika fasulyesi
-200 gr mantar( ben konserve kullanıyorum)
-10 adet kornişon turşu
-2 tane közlenmiş kırmızı biber
-6 tane taze soğan
-Yarım bağ dereotu
-Haşlanmış mısır(isteğe bağlı)
-İki yemek kaşığı nar ekşisi
-Yarım limonun suyu
-3 yemek kaşığı zeytinyağı
-Tuz
-Bir diş sarımsak

Yapılışı:

     Meksika fasulyesini iyice yıkayın. Mantarları küçük bir şekilde doğrayın. Konserve mantar kullanmayacaksanız, mantarları haşlayıp ilave edin.Taze soğanları, dereotunu ve közlenmiş kırmızı biberleri de doğrayıp karışıma ilave edin. Zeytinyağı, limon suyu, dövülmüş sarımsağı ve nar ekşisini de damak tadınıza uygun bir şekilde ekleyip güzelce karıştırın. Salatanız hazır, afiyet olsun.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder